Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty

Składanie reklamacji

Większość naszych produktów posiada gwarancję producenta Door to Door, co oznacza, że producent zobowiązuje się do odbioru uszkodzonego towaru od klienta, jego naprawy oraz odesłania go z powrotem go klienta. Wszystkie koszty łącznie z transportem ponosi producent. Możesz łatwo sprawdzić, czy Twój produkt jest objęty taką gwarancją. Wystarczy sprawdzić kartę gwarancyjną i postępować zgodnie ze wskazówkami w niej zawartymi.

Jeżeli Twój produkt nie jest objęty gwarancją Door to Door, w celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Lullabies Barbara Kurdybelska
Spacerowa 46
42-300 Myszków



Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Lullabies Barbara Kurdybelska
Spacerowa 46
42-300 Myszków

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Pamiętaj aby dokładnie zabezpieczyć produkt i odesłać go w oryginalnym opakowaniu. Zwracany produkt powinien być nieużywany i zdatny do ponownej sprzedaży. W przypadku stwierdzenia przez pracowników sklepu uszkodzeń lub śladów użytkowania/montażu - sklep ma prawo pomniejszyć zwracaną kwotę o wartość o jaką została pomniejszona cena przedmiotu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl